Velkommen til Charlottenlund travskole

Her kan du lære alt om trav og hestens pleje.

Vi tilbyder undervisning i at køre trav i langvogn eller sulky, hvor man går på et fast hold enten mandag eller onsdag.

Vi underviser både teoretisk og praktisk, og for at opnå licens (kørekort til hest) skal man op til en prøve i begge dele. Vi hjælper med at blive klar til licensprøven og med praktiske forhold omkring at gå op til prøven.

Kom og bliv en del af travfamilien. Oplev den fantastiske stemning og det tætte sammenhold i staldene.

Charlottenlund Ponytravklub laver løbende fællesarrangementer på initiativ og har tidligere afholdt travlejr, fællesmiddage, tur på bakken etc.

Lundens travskole er åben for børn og unge i alderen 3-25 år. Vi tager både imod begyndere og allerede hestekyndige elever.

Det er en forudsætning at man er medlem af Charlottenlund Ponytravklub for at være med i travskolen.

Hvis du vil høre mere om travskolen eller have en prøvetime skal du blot kontakte Karina Rindom på:

Tlf.: 21 94 65 29

Hold i dag